Política d'enviaments

En realitzar una compra a través de la nostra pàgina web pots indicar si vols que te l'enviem o passar a recollir-lo per la botiga.

Enviament

Els productes indicats com a "enviament" seran lliurats a l'adreça indicada en un interval de temps entre 24 i 48 hores:

Espanya (península)

Superior 60€

Gratuït

Inferior a 60€

5€

Balears

Superior 80€

8€ són 8 euros.

Inferior a 80€

8€ són 8 euros.

Portugal

Superior 60€

Gratuït

Inferior a 60€

5€

El client disposa d'un màxim de 7 dies per verificar l'estat del producte en la recepció del mateix i indicar-nos les seves anomalies.

Recollida a la botiga

Els productes assenyalats amb "recollida a la botiga" podran ser recollits de forma gratuïta durant l'horari d'obertura de la botiga. Recorda que has d'esperar a rebre la confirmació de disponibilitat.

Política de Devolucions i Anul·lacions en Productes

Devolucions

Nuestras tiendas en un plazo de 30 días a partir de la fecha de compra. Para poder realizar la devolución, el artículo debe estar en su embalaje original y en perfectas condiciones. Además, deberá presentar el recibo de compra o la factura correspondiente. Si cumple con estos requisitos, le ofreceremos un reembolso completo del importe pagado o la posibilidad de cambiar el artículo por otro de igual valor. No se aceptarán devoluciones de artículos que hayan sido usados, dañados o que ya no estén en su embalaje original. Agradecemos su comprensión y colaboración en el cumplimiento de estas políticas. Gameria.con en un termini de 14 dies naturals des de la data en què l'usuari o un tercer autoritzat rebi el producte.

Producte erroni o danyat

Si el producte rebut no és el sol·licitat o té algun defecte ocasionat durant l'emmagatzematge i l'enviament, nosaltres ens farem càrrec dels costos d'enviament per substituir el producte correcte sempre que hi hagi estoc disponible. En cas contrari, es procedirà al reemborsament íntegre.

Product defectuós o falta de material

Si el producte rebut és defectuós o hi falta material de fàbrica, nosaltres mateixos gestionarem amb l'editorial la sol·licitud del material que falta o és defectuós. Sent l'editorial la responsable de l'estat del producte.

Canvi d'opinió

Si el producte que has comprat no t'agrada, acceptarem la devolució sempre que es trobi en el seu embalatge original, en perfectes condicions i dins del termini de 14 dies indicat. En aquesta situació, els costos d'enviament hauran de ser abonats per l'usuari que ha realitzat la compra del producte.

Per gestionar la devolució d'un producte haurà de posar-se en contacte amb nosaltres, pot fer-ho a través de qualsevol dels canals indicats a la nostra pàgina web.

Anul·lacions

Si es fa la cancel·lació d'un comanda després que aquesta hagi sortit de l'almacén, el client haurà d'abonar tant les despeses d'enviament com les despeses de devolució.

Anul·lacions per part de Gameria

Gameria es reserva el dret d'anul·lar qualsevol comanda o producte si per motius tècnics, un mal funcionament de les plataformes tècniques de gestió que utilitza la botiga, ha permès vendre un producte inexistent als magatzems.

En qualsevol cas, aquesta anul·lació per part de Gameria implicarà la devolució íntegra de l'import abonat pel client.

Política de Devolucions i Anul·lacions en Events

Devolucions

En el cas d'entrades per participar en esdeveniments, no es reemborsarà en cas de no presentar-se o no participar en l'esdeveniment adquirit. En cap cas hi haurà cap compensació alternativa pel fet de no haver assistit o participat en l'esdeveniment.

Anul·lacions

Si es donés el cas que, per motius de distribució o problemes amb el joc organitzat del joc en qüestió, ens veiéssim obligats a cancel·lar un esdeveniment, Gameria retornarà íntegrament l'import abonat corresponent a la inscripció de l'esdeveniment comprat.

En cas que, per motius de distribució o problemes amb el joc organitzat del joc en qüestió, ens veiéssim obligats a moure l'esdeveniment de dia, Gameria oferirà als clients la possibilitat de participar aquest dia, i si el client ha comunicat a la botiga la seva no possibilitat d'assistir, se li reservarà el material per participar per ser recollit a la botiga en els següents 14 dies naturals a la realització de l'esdeveniment.

Política de Preventas i Reserves

Productes en Precomanda

Els productes assenyalats amb la categoria "PRECOMPRA" es poden comprar abans que el distribuïdor ens els faciliti, a la descripció d'aquests productes s'indica una data de llançament aproximada o provisional.

L'import pagat per un article indicat com a "PREVENDA" no serà reemborsable excepte en les següents situacions:

1 - Cancel·lació de fabricació del fabricant o distribuïdor.

2 - Recepció d'unitats insuficients per satisfer la demanda dels clients.

Gameria no indemnitzarà de cap manera als clients que, per raons de fabricació o distribució, no puguin rebre els seus productes en preventa.

Unitats insuficients per satisfer la demanda

En el cas que la recepció d'unitats d'un producte sigui inferior a la demanda d'aquest, s'enviaran als clients que hagin comprat el producte en preventa per data de compra (començant per la més antiga) fins a exhaurir les existències i es reemborsarà l'import íntegre als clients als quals no s'hagi pogut servir el producte.

Canvi de preu del producte abans de la data de llançament

Alguns productes poden veure variat el seu preu abans de la data de llançament, en aquest cas es poden donar dues situacions:

1 - Si el preu final és inferior a l'import pagat pel client, la diferència de preu serà reemborsada.

2 - Si el preu final és superior a l'import pagat pel client, el client pot decidir cancel·lar la comanda i que se li retorni l'import íntegre o, en cas que segueixi interessat, haurà d'abonar la diferència sempre i quan se li hagi avisat amb antelació (abans de la data de llançament).

Retard en la data de llançament

Gameria no es fa responsable de les variacions que puguin patir alguns productes en la data de llançament.

Combinació entre articles en preventa i estoc

Un client pot realitzar una compra combinant productes en "PREVENDA" i productes en "ESTOC". En aquest cas, s'enviarà el paquet complet quan tots els articles que componen la compra estiguin disponibles.

Si l'usuari desitja rebre abans els productes en "ESTOC", haurà de realitzar una compra per separat pels productes en "PREVENTA".